EDUKACYJNE WĘDRÓWKI PO TORUNIU

Toruń przywitał nas lekkim deszczem, jednak emocje rosły z minuty na minutę. Energię wzmocniliśmy obiadem w barze " Małgośka". Naszą wędrówkę rozpoczęliśmy od Bulwaru Filadelfijskiego i Starówki, po której oprowadził nas profesjonalny przewodnik. Następnie uczestniczyliśmy w warsztatach robienia prawdziwych toruńskich pierników. Każdy z nas przygotował swoje ciastko, które mógł wziąć na pamiątkę. Na sam koniec dnia przejechaliśmy do Fortu IV, gdzie czekała na nas kolacja, musztra wraz ze zwiedzaniem fortu oraz prawdziwie spartański nocleg.

Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wizyty w Młynie Wiedzy, potem zwiedziliśmy Ogród Zoobotaniczny, a następnie dotarliśmy do Centrum Chemii, a raczej Alchemii, bowiem braliśmy udział w przygotowaniach dań kuchni molekularnej. Z Torunia wyjechaliśmy zadowoleni, uśmiechnięci, trochę zmęczeni i na pewno bogatsi o wiedzę z wielu dziedzin.

Wszystkim polecamy tak atrakcyjne spędzanie czasu poza szkołą, bo jak wiadomo- podróże uczą i to niekiedy o wiele ciekawiej niż byśmy się spodziewali.