A A A

WARSZTATY EDUKACYJNE

20.05.2014r. Dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu: "Pomorskie - dobry kurs na edukację", była wycieczka do Muzeum Pomorza Środkowego (zamek Książąt Pomorskich). Pani oprowadzała nas i opowiadała nam o historii przedmiotów, które widzieliśmy. Następnie poszliśmy na warsztaty. Pan, który prowadził je pokazał nam slajd o piratach i opowiedział o nich. Następnie zrobiliśmy łódki z papieru. Każdy napisał na swojej małej łajbie nazwę. Po jednej stronie były żółte łódki, a po drugiej stronie białe. Pan wybrał najlepszą nazwę z jednej drużyny. Z pierwszej drużyny pan wybrał  nazwę Ali "Pływający Czort", a z drugiej grupy nazwę Ady „Pomorski Smok”.
Pierwsza zabawa polegała na zdmuchnięciu swojej łódki na drugą stronę stołu.
Pani oprowadzająca nas po muzeum, pokazała nam obrazy Witkacego i krótko opowiedziała o nich. Później weszliśmy na wieżę i podziwialiśmy piękne widoki Słupska. Druga zabawa polegała na rozwiązaniu krzyżówki. Do dyspozycji mieliśmy całe muzeum.
Po warsztatach poszliśmy na obiad i wróciliśmy do szkoły. To był fajny wyjazd!!!